Wednesday 25 September 2013

KUMON - TERBAIK!!





ok.. kat sini aku nak citer sikit la pasal KUMON.korang mesti tau pasal pusat pembelajaran (pusat tuisyen) KUMON ni kan? jujur aku kata yang KUMON ni betul2 meningkatkan prestasi anak aku ( Nur Qistina Amani a.k.a manja) dalam subjek matematik (coz dia amik subjek maths dalam kuumon tu). Mula-mula masuk (x ingat dah tarikh nya), aku tgk soalan tambah-tambah macam budak2 jer.. tapi, bile skang level dia dah melebihi apa yang dia belajar kat sekolah kebangsaan. satu subjek rm120 sebulan. satu minggu ade 2 hari je kelas. 1 hari kelas hanya ambil masa 45 minit ke 1 jam bergantung kepada prestasi anak kite. hari-hari dia akan bekalkan 'homework' untuk anak kite buat kat umah. cuti sekolah ke, cuti ape ker, memang ada kerja untuk anak kita buat.kalo korang nak tau lebih lanjut cara-cara pendaftaran kumon sila layari http://my.kumonglobal.com/ ,kat situ korang leh tau lebih lanjut ttg kumon nie.So, aku sarankan kepada mak bapak yang berkemampuan atau yang bersungguh nak bagi anak berjaya, silalah hantar anak ke kumon. cuba letak 2 tahun kat situ, anda akan lihat perubahannya.percayalah. TANPA SOKONGAN DARI IBUBAPA, ANAK TAKKAN BERJAYA.InsyaAllah.

1 comment:

  1. saya ada jgk buat review pasal kumon..jemput ke blog saya
    http://detiekadaniel.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...