Tuesday 1 October 2013

texas chicken



haa... aku gi sini coz bini aku laa..dia dok citer-cite pegi lunch ngan member-member opis makan benda nie. apa lagi.. kena plak duit gaji baru dapat, pastu anak-anak nak mengadap exam minggu depan, trus aku teringat penah nampak branch nie kat sri gombak. so, lepas maghrib, on the way nak balik umah, trus singgah dinner kat sini.aku rasa, kalau ayam goreng dia lagi sedap dari kfc. coleslow n fries dia pun memang jauh lebih sedap. aku lebih prefer makan kat sini coz ade playground untuk anak-anak aku bermain sambil aku ngan bini aku leh menyantap..oo.. lagi satu, air leh refill!! 

 sonok yerr.. 


antara menu tester..kalau nak datang lagi... tapi siyes memang sedap...




 hero n kuda tunggangannya..


permainan 'slide' adalah permainan kegemaran Encik Aqil Mifzal..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...