Monday 14 October 2013

Melaka

Kami menetap di Best Western Wana.Aku x ingat apa nama lama bagi bangunan ni.dulu hotel jugak, tapi telah diambil alih oleh Rangkaina Hotel terbesar di dunia (Best Western).untuk makluman, hotel ni tiada swimming pool. Kat sini korang pun mesti dah berkunjungkan.. so , x perlulah aku nak terangkan dengan lebih detail tempat2 yang aku kunjungi.

























 menyaksikan pelancong mengenakan pelbagai jenis pakaian tradisional dengan dikenakan sedikit caj.


 korang nampak tak hotel yang berdiri megah yang menjadi latar belakang. mmm.. salah satu hotel yang menjadi sasaran, tapi, bila kenangkan harga yang dalam kategori mahal giler.. ntah bilerla dapat merasa bermalam kat situ.


 pengalaman pertama kali menaiki water cruise.






 Taman Buaya Melaka - dah ade mini water park.  itu yang baju masing2 basah

 waktu aku kecik-kecik dulu, kat sinilah aku naik kereta lembu, tapi, skang ni, hanya tinggal lembu batu jer.. haha..


 coconut shake nie mmg terbaik yang pernah aku rasa.berbaloi beratur panjang..



  x dapat naik keretapi, dapat tangga pun jadik la..





pergghh.. berbaloi-baloi.. datang awal untuk elakkan macam-macam masalah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...