Tuesday 1 October 2013

toyota tribe winner..


korang tgk gambar pun korang tau kan kat mana.. aku gi sini ngan family pun bukan sebab duit dah terlebih, tapi disebabkan bila dah menang baucar RM50 secret recepi dari pihak toyota tribe ni, apalaga, dari umah, tahan perut, breakfast ringan-ringan, terus shoot ke giant batu caves. Abis membeli belah barang keperluan umah, perut pun dah berkeroncong,mmmm.. terus ke restoran 'resepi rahsia' ni.. order pun bajet2 la coz korang pun tau harganye mmg letup2.. tapi, mmg aku akui kualiti masakan restoran nin memang superb..




yang sulung tu (qistina amani a.k.a manje) memang untuk dia sorang aje la spageti.. xde org lain leh share melainkan dengan kebenaranya.hahha.. yang kak ngan (qairina amira) memang x kisah sgt pasal makan-makan nie.kenal orderkan dia benda yang mudah2 nak telan.


 
mummy n daddy kongsi mee kari aje la.. 




haa.. ni la dia benda yang aku menang tempoh hari.. lenguh jari jemari menaip dengan pantas.. setiap jam kena menunggu kat depan p.c. tup-tup, rezeki anak-anak dapat gak..Alhamdulillah..


ha.. lepas poslaju col,trus aku suh dia masuk jer dalam pos box. malas nak ke pos ofis nak kenan amik plak.. bertuah betul badan..lepas ni,apalagi contest aku nak join..hahaha...

1 comment:

  1. untung la pakai TOYOTA...org lain pakai proton jer...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...