Friday 18 October 2013

SEPAGI DI PASAR TANI BATANG KALI

Salam.. sesekali dapat kuar pepagi gi pasar tani kat batang kali ni memang sonok, kenalagi mak n bapak aku pun follow sekali aritu coz diaorg datang bermalam di rumah kami (Taman Desa  Kelisa, Ulu Yam Baru). Kalau pegi tanpa diaorang memang la x tau nak membeli ape.yang tau beli ayam n pegi breakfast.hahaha. tapi, kali ni aku dapat tangkap satu lagi produk makanan yang pastu aku akan cari selain dari ayam dan ikan keli kalau sempat ke pasar tani ni. Kat Pasar Tani ni memang bermacam-macam produk dijual. Termasuklah Roti John yang aku rasa terbaik setakat aku penah makan (kalah roti john kat precint 16 tu..siyess!!)

 Haaa.. ni lah roti john aku gi tau tu.. kalau nak tau, penjual roti john selalunya akan balut bendera kat kepala dia.macam serban. Roti John dia memang sedap!! perghh.. Kalau lambat memang jenuh nak menunggu giliran.

 Tu dia!!.. patin yang akan aku beli setiap kali datang ke pasar tani ni. Goreng memang sedap ... x yah nak masak berkuah sangat.. Ini Fresh punyerr.. kat sini harganya Rm10 sekilo.. ikan talapia tu ade dua harga rm8 dan rm10.


 Kat pasar tani ni memang femes dengan ikan-ikan sungai yang segar-segar. Kejap-kejap ade jer org perseorangan yang akan hantar produk diaorang yang akan dijual disini.


 Mmm.. biasalah.. artis ni akan enterframe gak.. dia sorang je yg follow, yang lain tggl kat umah. Yang belakang baju coklat tu My Mom la..


 serba sedikit suasana di pasar tani


 tadi ikan sikit, kalini banyak pulak. ade yang baru antar.. mari!! mari!!..


 Kalau dah pasar tani, x sah kalau x sesak!!..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...